Tiga: „Dobar si samo koliko i tvoja poslednja traka“

Tiga se vraća novim albumom “No Fantasy Required“, prvim još od “Ciao!“ iz 2009. godine.
Tom prilikom osvrnuo se na stare stvari i za svoju traku sa Audion, “Let’s Go Dancing’‘ u intervjuu za magazine inthemix izjavio je: “Bila je to sjajna traka u to vreme, jer je nekako pripremila teren. Dobar si samo koliko i tvoja poslednja traka, i ovo je posebno tačno za klupske ploče. Nema mnogo utehe u tome da si imao veliku traku pre deset godina.“

[soundcloud url=“https://api.soundcloud.com/tracks/110247559″ params=“color=ff5500″ width=“100%“ height=“166″ iframe=“true“ /]

Matt i ja [Audion] pravili smo te čudne trake i taj material je takođe završio na mom novom albumu. Imao sam tendenciju da previše razmišljam i pokušavam da napravim stvari koje su previše kul. Hteli smo da napravimo pesmu koju bi zapravo puštali na Ibici. Može se reći da sam bio zaista proračunat. U slučaju čudne trake, kao što je bila Bugatti, kada stvarno uspete po svojim uslovima osećate se neverovatno. A za “Let’s Go Dancing“ mođe se reći da je bila dobro proračunata.“

“Sa dance muzikom veoma je važno da znate svoj cilj. Treba vizuelizovati i znati za šta želite da stvorite? Dance muzika je veoma utilitaristička u tom pogledu. Što se tiče mnogih traka, na umu mi je bio klub, doba noći i imao sam određen osećaj koji sam hteo da prenesem. Kada imate specifičan cilj lakše ga je postići.“

[soundcloud url=“https://api.soundcloud.com/tracks/241405000″ params=“color=ff5500″ width=“100%“ height=“166″ iframe=“true“ /]

Na temu izdavanja putem svoje ili tuđe etikete, između ostalog, rekao je: „Lepo je kada se ljudi stresiraju oko vaših problema, zdravije je. Što se posla tiče, postoje neke prednosti kada radite sami, ali volim ideju da drugi ljudi rizikuju za vas. To znači da veruju u vašu muziku. Kada je uključena treća strana koju trebate impresionirati to održava stvari realnijim. Kada radite samo putem svoje etikete nema ko da vas kritikuje. Što se tiče posla stvari danas mnogo bolje stoje. Ima toliko di-džejeva, izdavačkih kuća i festivala. Može se reći da su poslednje dve, tri godine bile najprofitabilnije.“