Inigo Kennedy – Clarion Call [Token]

U našu redakciju stigao je promo jedne od najuticajnih izdavačkih kuća u današnjoj techno muzici, Token etikete. Predstavljamo vam izdanje Inigo Kennedy-ja koje će po svemu sudeći imati svetlu budućnost. Krajem novembra ove godine, moći ćete da čujete izdanje sastavljeno od najfinije outro muzike koju ste ikada čuli. Kroz sve četiri trake provlače se moćni atmosferični, melodični padovi koji, kako kažu it Token-a „vode do euforičnih visina“.

Prva traka, Clarion Call počinje laganim introm, padovima odsviranim u akordima. Zatim čućemo prepoznatljivu ritam sekciju koja je uobičajena za Iniga, dakle snažni analogni kickovi i 4×4 perkusivni ritam. Kasnije, u brejku, pojavljuju se uprising melodično hipnotišući sintovi koji su podložni konstantnim promenama do samog kraja trake. Spomenućemo i upečatljive brass hitove koji se pojavljuju nakon ovog sjajnog brejka.

The Fold, traka u kojoj su iskorišćene fxovane fill-in perkusije, zbunjujuće ali genijalne promene ritma i uz sve to jako suptilno pojačavanje light distorzije na konstantnim padovima. Magično.

Kepler počinje nešto agresivnije, sa distorzijama koje su ovaj put na kickovima i konstantne su. Jako zanimljive perkusije sa čestim promenama filtera i panova, što daje izuzetno hipnotišuć efekat ukoliko slušate na stereo sistemu, ili slušalicama.  Možemo da čujemo i nekoliko kombinacija sa shakerima i rideovima koji daju na „pokretljivosti“ trake. Na kraju brejka, padovi ostaju potpuno sami u traci, a slušajući ih zamišljate da ste negde „daleko u svemiru“. Na kraju primećujemo da je znatno pojačan reverb na gorepomenutim perkusijama.

Dusk je poslednja traka na izdanju. Uz opet atmosferične padove, ovde možemo čuti uprising melodiju odsviranu nekim gudačkim instrumentom, obogaćenu sitnim oscilatorima. Jedna stvar na koju smo obratili pažnju su i reverbovani mid tomovi u drugom delu trake koji zvuče sjajno. Kako prva traka počinje sa laganim introm, ova se završava još laganijim outrom.

Sačekajte strpljivo 20. novembar kada će se ova muzika naći u prodaji kako u digitalnom tako i na 12“ vinilu.

Traklista:

1. Clarion Call