Ovaj novembar ostaće upamćen kao mesec najjačih žurki i rejvova 2018. godine! Od prvog do poslednjeg vikenda, naređala su se ozbiljna i kvalitetna imena koja će posetiti Beograd, a jedno od njih je tvorac kultnog pravca elektronske muzike Techno Body Music i rezident kluba Berghain, Terence Fixmer. Francuskom hardware live maestru pridružiće se mladi holanđanin u usponu Remco Beekwilder koji je posebno pozvan zbog svog intenzivnog tehno zvuka kojim je razneo podijume festivala Awakenings i kluba Tresor, a koji će ovog puta pružiti nezaboravni set posetiocima prvog rejva ekipe Polygon.msc u klubu Drugstore u petak 9. novembra. Domaću podršku pružiće Mihajlo i Mudrost koji spremaju specijalni hibridni set, dok će beogradski duo brÅk uvesti publiku u pravo tehno divljanje. Ulaznice se prodaju po trenutnoj ceni od 990 dinara na blagajnama servisa Gigstix i DD Tickets.

Mladi Remco Beekwilder brzo napreduje. Zahvaljujući svom izdanju Self Reflection primetili su ga Marcel Dettmann, Luke Slater, Dave Clarke, Paula Temple i Rebekah, dok se njegova traka Planet Acid našla u esencijalnoj selekciji miksa Berghain 08. Za njegov State of Return EP, berlinska institucija Hardwax rekla je: “Odličan, izmešten, metalni tehno pritisak”, dok se traka „LSD“ našla na listi 50 najboljih traka 2017. časopisa Mixmag. Nedavno je osnovao svoju izdavačku kuću EMERALD kako bi imao potpunu slobodu u izražavanju zvukom koji ga najbolje opisuje- moć, dubina, čista tehno snaga.
Apok je popričao sa Remkom o slobodi umetničkog izražavanja, DJ-ingu i kako tehno može inspirisati globalnu pobunu.

Kada si znao da želiš da budeš DJ?

Uvek sam voleo da slušam DJ-eve. Nekada bih prosto ignorisao čitavu žurku i samo se fokusirao na DJ-a i izbor muzike, ali nikada nisam osetio želju da i sam budem jedan od njih. Više sam bio fokusiran na pravljenje muzike. Proveo sam bezbroj sati u svojoj staroj sobi, a kasnije i u svom stanu stvarajući je. Sve je u pokušaju, grešci i znanju kako da obradiš povratne informacije.

Vrlo brzo si sa četiri nastupa godišnje prešao da „vrtiš” na nekim od najpoznatijih mesta na svetu kao sto su Berghain i Awakenings, dok ove godine nastupaš skoro svakog vikenda. Kako se to desilo?

Već duže vreme pravim muziku, ali mislim da su moj LSD EP i traka „Irregular Acid“ privukli puno pažnje i pomogli da za mene sazna šira publika. Od tog trenutka, količina i kvalitet nastupa rasli su iz meseca u mesec. Činjenica da su izdanje podržali mnogi drugi umetnici mi je takođe puno pomogla.

Da li misliš da je agent danas neophodan za uspeh na sceni?

Ne mislim da je neophodan, jer i sam mogu da se pobrinem za svoje bukinge, ali imam problem da se zauzmem za sebe i pregovaram cenu i uslove. To je glavni razlog zašto sam se pridružio agenciji. Više volim da taj deo posla obavi agent. Još jedna od pogodnosti je ušteda vremena tako da možeš raditi ono što voliš, da praviš muziku. Pored toga, smatram da agencija može doprineti tvom rastu i tome da te otkriju promoteri. To naravno zavisi od agencije.

Da li bi rekao da je DJ-ing danas težak posao? Koje stvari mnogi ljudi ne vide?

Teško je reći zato što nekim ljudima DJ-ing dolazi prirodno, dok je drugima potrebno puno vežbe. Mislim da posao DJ-a sam po sebi nije težak, ali razviti svoj prepoznatljiv zvuk ipak jeste. Takođe, mislim da je sve postalo lakše razvojem tehnologije i interneta.

Tvoja traka „Planet Acid“ našla se u miksu Berghain 08 za Ostgut Ton. Kako je počela tvoja veza sa berlinskim tehno hramom?

Ovo je zapravo početak toga što ti nazivaš vezom sa klubom Berghain. Veliki sam fan njihove etikete i umetničkog pristupa tako da je bila ogromna čast naći se na 08 miksu. Nakon što sam taj miks poslušao još mnogo puta bio sam još srećniji, jer sam debitovao na tako posebnom mestu.

Godinu dana kasnije tvoj LSD EP je dostigao uspon na Monnom Black, etiketi famoznog Dax J-a. U biografiji ti stoji da to izdanje savršeno oslikava tvoje sposobnosti produkcije. Kako bi opisao svoju muziku?

Teško mi je da opišem svoju muziku, ali definitivno ima puno uticaja muzike 90ih. Volim da kod ljudi probudim iskonske emocije, da ih na densfloru pokrenem individualno, ali ne i da ih uznemirim.

Nedavno si osnovao svoju izdavačku kuću EMERALD. Da li misliš da svaki DJ treba da ima mesto gde svoj rad može slobodno da objavljuje?

Da! Smatram da je svaka kreativna osoba na vrhuncu onda kad svoju viziju može da sprovede u delo bez ograničenja drugih. Lično verujem da umetnost najčistiju formu dobija onda kada stvaralac uspe da uhvati i prenese određenu emociju. Umetnik to nikada neće postići ako u razmatranje mora da uzme određene granice. Apsolutna sloboda je ključ!

Tvoje novo izdanje Public Resistance je izašao 26. oktobra. Misliš li da će tehno jednog dana pokrenuti globalnu pobunu protiv sistema?

Kroz istoriju elektronske muzike, uvek je postojao bunt protiv mejnstrima, kao i promocija slobodnog mišljenja. Mislim da se većina ljubitelja tehna oseća kao “crna ovca”. Verujem da je to globalni osećaj koji delimo. Mislim da ta pobuna nije nasilna, već će doći kroz ujedinjenje. To jasno možemo videti na primeru onog što se desilo sa klubom Bassiani.

Radujem se svom prvom nastupu u klubu Drugstore!

Remco Beekwilder i Terence Fixmer nastupiće u klubu Drugstore u petak, 9. novembra na prvoj žurci organizacije Polygon.msc.

Send this to a friend