Naša mlada DJ zvezda u nezadrživom usponu na sam vrh svetske elektonske scene, Ilija Djokovic, potpisao je danas za najpopularniju tehno izdavačku kuću današnjice – Drumcode! Nakon niza sjajnih izdanja kao što je ovogodišnji hit singl „Atom“ sa kojim je držao prvo mesto na Beatport listi pune tri nedelje i proveo vrtoglavih osam meseci u Top100, Adam Beyer i ekipa su pozvali Đokovića (čije se ime radi lakšeg izgovora u svetu piše Djokovic),  da se pridruži porodici u kojoj su uz njega i Maceo Plex, Amelie Lens, Joseph Capriati, Len Faki, Green Velvet, Alan Fitzpatrick i brojne druge zvezde elektronske muzike. Tako će već ove jeseni sa novim singlom „Aura“ koji izlazi 23. septembra, Djokovic ponovo napasti i svetske muzičke liste, ali ovog puta uz podršku brojnih fanova i planetarno prepoznatljiv Drumcode znak.

Uz zapažene nastupe na festivalima kao što su EXIT, Amsterdam Dance Event i brojni drugi, Djokovic je ostvario još jedan dugogodišnji san, uz osećaj koji se može porediti sa potpisivanjem sportiste za svoj omiljeni klub. Ipak, mnoge koji sa pažnjom prate rad Djokovića, ova sjajna vest nije preterano iznenadila, budući da je Adam Beyer, osnivač ove švedske etikete lično, u poslednjih par godina veoma često vrteo Ilijine trake, i to na nekim od najvećih svetskih pozornica. Njegova izdanja za druge popularne etikete kao što su Second State od Pan-Pot, Terminal-M od Monike Kruse, Tronic od Christiana Smitha ili Filth on Acid od Reinera Zonnevelda, pored samih osnivača, naišli su i na podršku od imena kao što su Maceo Plex, Tale of Us, John Digweed, Ida Engberg…

Nesumnjivo, nakon uspeha dosadašnjih, i Djokovićevo novo izdanje „Aura“ biće zapaženo na svetskoj sceni, a zvuk koji ova numera nosi, garantuje joj mesto u samom vrhuncu svake žurke! Izuzetno dramatična, sa tenzijom koja ne jenjava od prvog do poslednjeg takta, „Aura“ kako joj i samo ime sugeriše, u sebi sadrži dosta ambijentalnih, povremeno distopijskih zvukova, ali uz besprekornu izgrađenu harmoniju dostojnu i najupečatljivijeg sci-fi blokbastera. Uz nezadržive retro sintove koji poput štoperice neprestano otkucavaju ovom numerom, ali bojom i melodijom neodoljivo podsećaju na neka od najboljih izdanja berlinske tehno scene iz 90-ih, deluje kao da je baš sa ovim izdanjem, Beyer hteo da oda omaž svojim korenima. Ipak, Djokovic kao i uvek, donosi moderan aranžman i pedantan miks, kojeg zaokružuje „state-of-the-art“ mastering u čuvenom londonskom „Ten Eight Seven“ studiju. Tako je i „Aura“ karakteristična za Drumcode koji uz konstantne reference na sopstvenu slavnu prošlost, konstatno pomera granice savremene tehno muzike čineći ga jednom od muzičkih sila našeg vremena.

Izvor: Blender

Send this to a friend