Martinez Swanstein, rodjen i odrastao u Švedskoj, u ranij mladosti je otkrio house I techno muziku. Pošto je već svirao različite instrumente, podrazumevalo se da počne sa produkcijom svoje muzike. Njegov zvuk je na početku imao primese dzeza u elektronskom polju. Sredinom 2003. Počeo je da oseća veću strast prema eksperimentalnom zvuku house muzike. Martinez je pokrenuo svoju izdavačku kuću, Out of Orbit Recordings, koja je bila platforma, ne samo za njegovu muziku, već I njegove prijatelje kao što su: Trentemoller, Nima Gorji, Robert Babicz, Jussi Pekka & Robert Leiner. Njegova prva dva izdanja na Re:connected su  eksplodirala I bila su visoko podržana od strane sjajnih internacionalnih DJ-eva poput Richie Hawtin-a, Ricardo Villalobos-a, Sven Väth-a, Loco Dice-a i Miss Kittin. Sa ponosom najavljujemo da će u petak nastupiti u klubu Tunnel u Novom Sadu. Povodom toga, popričali smo o zanimljivim temama.

 

Hej Martine! Pre svega, hvala tin a odvojenom vremenu.

Jedan si od najpoznatijih izvodjača u Kopenhagenu. Scena tamo nije toliko poznata ostatku Evrope, osim tebe i Nima Gorji-a što se tiče tehno i haus žanra. Kako si počeo da se interesuješ za elektronsku muziku?

Prijatelj mi je prosledio kompilaciju  house i techno muzike oko 1994. i oduševio sam se muzikom tamo. Svidelo mi se imaginarno stanje elektronske muzike, što nisu samo instrumenti i struktura pesme. Tamo sam počeo da kupujem ploče, interesujem se za DJ-ing, a kasnije da se zabavljam sa drum mašinama, semplerima i sintovima.

 

Postao si poznat širom sveta zbog svoje produkcije za neke od najvećih tech-house etiketa, kao što su Cadenza i Oslo. Tvoje trake su puštane od strane najboljih tech-house i techno izvodjača. Danas uglavnom izdaješ minimal muziku. Šta te navelo da promeniš svoj stil? I kako ga vidiš?

Ne bih kategorizovao svoju muziku kao ‘’minimal’’. Uzimam inspiraciju iz svih žanrova koji mi se dopadaju. Miksovanjem svih žanrova I produciranjem koje je bazirano na osećanjima većim od samog žanra. Naravno, neke trake su minimalnije, a ostale su inspirisane house ili breakbeat stilom, kao i Detroit technom. Lično, ne vidim razlog za kategorizacijom bilo kakve muzike. Ono što stvaram sada, vremenom postaje sve dublje i zrelije, što je prirodni napredak za svakog izvodjača. Ne odlučujem svesno promenu svog stila, ako promenim nešto, dešava se jako prirodno i zavisi od mog trenutnog raspoloženja.

 

Da li misliš da je danas važno biti deo poznate izdavačke kuće? Ili je muzika dovoljna sama po sebi?

Za mene, muzika je uvek više nego dovoljna i treba da bude glavni cilj. Ako je stvar dobra, ljudi će je pronaći. Možda velike izdavačke kuće pripomognu sa pažnjom, ali nije neophodno.

 

Budući da nastupaš širom sveta, možeš li nam reći šta se promenilo u svetskoj sceni od početka? Sa tvoje tačke gledišta.

Mislim da se kontantno menja, za dobro ili loše. Nemam baš mnogo toga da kažem uopšteno na tu temu.

 

Znamo da praviš dosta muzike. Da li postoji neko novo izdanje, remix? Kakvi su budući planovi?

Naravno! Sledeće što stiže jeste 12’’ na Hello!Repeat? , takodje i na Ministerium Records-u, koji je pod lejbl Assemble Music-a iz Portugala. A tu je i miks koji sam odradio za Shoxy-a!

 

Tvoja izadavačka kuća Concealed Sounds je poznata širom sveta po kvalitetnom zvuku, Možeš li nam reći šta možemo da očekujemo u budućem periodu?

Izbacio sam poslednji 2×12’’ pod nazivom ‘’Super Phiction’’ za Concealed I u ovom momentu planiram sledeće izdanje  za 2017. Nažalost ne mogu trenutno reći mnogo.

 

Ovo će ti biti drugi nastup u Srbiji, ovaj put u sjajnom Tunnel clubu. Šta očekuješ od žurke? A šta publika može da očekuje?

Jako sam srećan zbog povratka u Srbiju, čuo sam odlične stvari o klubu! Očekujem zabavnu noć I mnogo elektronske muzike! Isto to neka i publika očekuje! 🙂